فرزند سوم

خاطرات مربوط یه علیرضا

فرزند سوم

خاطرات مربوط یه علیرضا

ورود به وبلاگ علیرضا با رمز ورود

سلام. خوب با اسباب کشی به منزل جدید مشکل اینترنت هم برطرف شد و بعد از اینکه جاگیر شدم  می تونم بیشتر بنویسم و عکس بگذارم اما فکر کنم از یادداشت بعدی یک رمز ورود بگذارم. اگه اینجوری شد لطفا از طریق وبلاگ امیرپارسا پیام بگذارید تا رمز عبور را براتون بفرسته


نظرات 2 + ارسال نظر
ناهید مامان عطیه چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 16:55

سلام بی معرفت بی خبر رفتی من از بس گرفتارم نمیشه از یکی هم بپرسم این دختر با جوجه هاش کو؟
خدا رو شکر میبینم همه خوبین و زندگی جدید رو بسلامتی شروع کردین.
امانتی جا مونده خونمون رو هم یه چوری خواهر تو پیدا میکنم میدم بهشون.
ازقول من قلی و داداش گوچولوشو ببوس و به پارسا و باباش هم سلام برسون.همیشه یادتیم

مامان حنانه یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 17:28

سلام خانم به سلامتى انشاالله باشه حتما علیرضا رو ببوس و به بقیه سلام برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد