فرزند سوم

خاطرات مربوط یه علیرضا

فرزند سوم

خاطرات مربوط یه علیرضا

من و بادکنک و اسب سواری

شنبه رفتیم یه فروشگاه بزرگ . اونجا برای من تنها یه چیز عجیب داشت و اون این بود که یه عالمه بادکنک به همه جا وصل کرده بودن بعد وقتی من کلی ناله میکردم و التماس یکی از اونها رو باز میکردن و بهم میدادن بعد تا از دستم ول میشد بیخودی میرفت میچسبید به سقف فروشگاه و دیگه قد کسی نمیرسید تا اونو برای من بیاره واقعا عجیب بود...

خوب کار جالب من در فروشگاه کناری اتفاق افتاد .اونجا یه فروشگاه پر از اسباب بازی بود که من به هیچکدوم توجه نداشتم ولی توی قسمت عروسکها خیلی عروسک قشنگ بود که من به همشون میگفتم نی نی و دیگه از روی کالسکه بلند شدم و دوست داشتم همشون رو بغل کنم کلی با اونها بازی کردم بعد تصمیم گرفتم همه جا رو خوب نگاه کنم برای همین شروع کردم به راه رفتن وسط راه دیدم یه نی نی واقعی روی کالسکه نشسته و با صدای بلند داره گریه میکنه و مامانش هر کار میکنه نمیتونه اونو ساکت کنه من با خودم فکر کردم که این کار منه برای همین خیلی قشنگ و آروم رفتم جلو و سرم رو خم کردم گذاشتم روی پای نی نی .اون یه کم به من نگاه کرد و آروم شد و دیگه گریه نکرد مامانش خیلی تعجب کرد و به زبان انگلیسی به بابا که اونم خیلی تعجب کرده بود گفت چه بچه قشنگ و خوبی من هر کار کردم نتونستم بچه رو آروم کنم این پسر خوب این کار رو کرد.  
فرداش هم رفتم یک جایی که خیلی شلوغ بود و پر بادکنک و پرچم بود. من هم دنبال بادکنک بچه ها و پرچم هاشون بودم. اما قبل اینکه داخل اونجا بشیم سوار یک اسب شدم که خانوم هایی که مرا سوارکردن کلی از من خوششون اومده بود. یک دلیلش این بود که همش می خندیدم و وقتی اسبه می ایستاد دوباره خودم را حرکت می دادم! بچه های دیگه این کار ها را نمی کردن! 

                            

نظرات 2 + ارسال نظر
خاله ریحانه جمعه 30 آبان 1393 ساعت 16:54

الهی من قربون پسرم برم ناناز من که رفتی اون نی نی رو آروم کردی

مامان حنانه پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 00:47

سلام عزیزم خوبى معلومه حسابى بهت خوش میگذره ایشاالله همیشه شاد باشى مامانت رو از طرف من ببوس دلم براش تنگ شده دوستون دارم

سلام شما خوبین. انشاله به زودی به خانه خودمان می رویم و تماس می گیرم. حنانه جان را ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد